Друковані видання ТЦК
Дана публікація презентує результати щорічного опитування НУО України, проведеного у вересні 2009 року. Метою опитування було визначення рівня розвитку неурядових організацій України протягом 2002 - 2009 років, а також тенденцій їхнього розвитку за вісім років (2002-2009 рр.). Крім того, звіт містить результати глибинного аналізу проблем та потреб неурядових організацій, як на національному, так і на регіональному рівнях.
Дана публікація презентує результати щорічного опитування НУО України,проведеного у липні-вересні 2006 року. Метою опитування було визначення рівня розвитку неурядових організацій України станом на 2006 рік, а також тенденцій їхнього розвитку за п’ять років (2002-2006 рр.). Крім того, звіт містить результати глибинного аналізу проблем та потреб неурядових організацій, рівня використання ними інформаційно-комунікаційних технологій, регіональних та ґендерних особливостей НУО.
Видання присвячене питанням розробки містобудівної документації для сіл та селищ і містить короткий аналіз як чинного українського законодавства, так і причин, що спонукають сільські та селищні ради до розробки містобудівної документації.
В роботі також дається короткий коментар щодо позитивних та негативних впливів містобудівної документації на розвиток громад, або її відсутності.
Особливістю цього видання є також те, що у ньому аналіз різних підходів щодо розробки містобудівної документації для сільських населених пунктів розглядається через призму складної демографічної та економічної ситуації у селах та селищах, можливі підходи до реформи адміністративно-територіального устрою в Україні, а також особливості підготовки проектів містобудівної документації окремо для приміських та віддалених від міст поселень.
Розраховано передусім на сільських, селищних голів, депутатів сільрад, активістів громад, а також для всіх небайдужих до майбутнього сільських поселень.
Творчий центр Каунтерпарт із задоволенням представляє Вашій увазі нове видання – Посібник з менеджменту НУО “Чотири кроки до успіху”. Дана публікація є посібником, виданим в рамках проекту “Голос Громадськості”.
Книга складається з чотирьох основних розділів:
Кожен розділ публікації складається з теоретичної та практичної частини. Практичні приклади, наведені у книзі, – це втілення в життя теоретичних матеріалів, адаптованих та відпрацьованих в реаліях сучасного життя третього сектору України.
Публікація також містить закони, що регулюють діяльність ГО (Закон України “Про обєднання громадян” та Закон України “Про молодіжні та дитячі ГО”). Ми намагались зробити цей посібник практичним та максимально корисним для того, щоб читачі мали можливість побачити, як теорія менеджменту НУО перетворюється на практичний інструмент підвищення життєздатності організацій третього сектору.
Видання присвячено важливому елементу громадянського суспільства - громадським медіа. Висвітлено широке коло питань щодо різновидів громадських медіа та їх функцій, теоретичних засад їх діяльності, наведено та систематизовано практичний досвід громадських медіа в Україні та світі.
Посібник підготовлено за результатами Проекту «Створення медіа центрів громад у сільській місцевості», що виконувався Творчим центром «Каунтерпарт» (Київ) в партнерстві з Центром громадських ініціатив (Перечин) за фінансової підтримки Європейського Союзу.
Для представників громадських медіа, організацій громадянського суспільства та всіх, хто цікавиться громадською медіа діяльністю та проблемами громадянського суспільства в Україні.